Mandátne vymáhanie pohľadávok
Výkon záložného práva prostredníctvom dobrovoľných dražieb
Zdieľané služby
call centra
Vymáhanie pohľadávok
Sme expertom na mandátne vymáhanie pohľadávok, ktoré ponúka Vašej spoločnosti chytré a efektívne riešenie problémov s dlžníkmi. Rozumieme vášmu podnikaniu a poznáme vašich dlžníkov, šetríme váš čas pre vaše podnikanie a robíme ho efektívnejším.
Výhody mandátnej správy:
- individuálny a profesionálny prístup,
- všeobecná zásada zmluvnej voľnosti vzájomnou dohodou obsahu svojho záväzku,
- potrebné know-how, skúsenosti s komunikáciou s dlžníkmi,
- odplata za správu pohľadávok iba za úspešné vymoženie pohľadávky,
- mimosúdne a bez poplatkové riešenie,
- zlepšuje cash flow Vašej spoločnosti.
Dobrovoľné dražby
Portfólio našich služieb taktiež zahŕňa výkon záložného práva prostredníctvom dobrovoľných dražieb. Poskytujeme kompletný servis s organizáciou dobrovoľných dražieb od oznámenia o začatí výkonu záložného práva až po uspokojenie pohľadávky veriteľa. Tím skúsených dražobníkov vykonávajúcich dobrovoľné dražby, viac ako 15 rokov vám garantuje profesionalitu a odbornosť.
Výhody dobrovoľných dražieb:
- najbezpečnejšie nadobudnutie nehnuteľnosti,
- garancia účasti notára priamo na dražbe,
- garancia nadobudnutia nehnuteľnosti nezaťaženej záložnými právami,
- bezproblémový prechod nehnuteľnosti zápisom do katastra prostredníctvom záznamu,
- všetko bez poplatkov, bez kolkov, bez rizika, bez zbytočného overovania podpisov u notára,
vlastníkom sa stávate príklepom na dražbe, - pre navrhovateľa – minimálne náklady vymoženia pohľadávky zabezpečenej záložným právom.
Call Centrum
Naša spoločnosť má tím vyškolených a profesionálnych operátorov, ktorí sú špecialisti na vymáhanie pohľadávok, komunikáciu s dlžníkmi a telemarketingové služby. Vlastná ústredňa call centra, ktorá sa neustále inovuje a modernizuje nám dáva náskok pred konkurenciou.
Výhody zdieľania kapacít call centra:
- stabilný tím vyškolených operátorov,
- úspora nákladov na mzdy zamestnancov,
- dokážeme za deň vykonať niekoľko tisíc hovorov (predictive dialer),
- minimum spadnutých hovorov (abandoned calls),
- príprava analýz, reportov, odporúčaní,
- percentuálny nárast včasne uhradených faktúr,
- zvýšenie povedomia o Vašej spoločnosti,
možnosť využitia SMS kampane.