Naše služby

Mandátne vymáhanie pohľadávok
Výkon záložného práva prostredníctvom dobrovoľných dražieb
Zdieľané služby
call centra

Vymáhanie pohľadávok

Sme expertom na mandátne vymáhanie pohľadávok, ktoré ponúka Vašej spoločnosti chytré a efektívne riešenie problémov s dlžníkmi. Rozumieme vášmu podnikaniu a poznáme vašich dlžníkov, šetríme váš čas pre vaše podnikanie a robíme ho efektívnejším.

Výhody mandátnej správy:

  • individuálny a profesionálny prístup,
  • všeobecná zásada zmluvnej voľnosti vzájomnou dohodou obsahu svojho záväzku,
  • potrebné know-how, skúsenosti s komunikáciou s dlžníkmi,
  • odplata za správu pohľadávok iba za úspešné vymoženie pohľadávky,
  • mimosúdne a bez poplatkové riešenie,
  • zlepšuje cash flow Vašej spoločnosti.

Dobrovoľné dražby

Portfólio našich služieb taktiež zahŕňa výkon záložného práva prostredníctvom dobrovoľných dražieb. Poskytujeme kompletný servis s organizáciou dobrovoľných dražieb od oznámenia o začatí výkonu záložného práva až po uspokojenie pohľadávky veriteľa. Tím skúsených dražobníkov vykonávajúcich dobrovoľné dražby, viac ako 15 rokov vám garantuje profesionalitu a odbornosť.

Výhody dobrovoľných dražieb:

  • najbezpečnejšie nadobudnutie nehnuteľnosti,
  • garancia účasti notára priamo na dražbe,
  • garancia nadobudnutia nehnuteľnosti nezaťaženej záložnými právami,
  • bezproblémový prechod nehnuteľnosti zápisom do katastra prostredníctvom záznamu,
  • všetko bez poplatkov, bez kolkov, bez rizika, bez zbytočného overovania podpisov u notára,
    vlastníkom sa stávate príklepom na dražbe,
  • pre navrhovateľa – minimálne náklady vymoženia pohľadávky zabezpečenej záložným právom.

Call Centrum

Naša spoločnosť má tím vyškolených a profesionálnych operátorov, ktorí sú špecialisti na vymáhanie pohľadávok, komunikáciu s dlžníkmi a telemarketingové služby. Vlastná ústredňa call centra, ktorá sa neustále inovuje a modernizuje nám dáva náskok pred konkurenciou.

Výhody zdieľania kapacít call centra:

  • stabilný tím vyškolených operátorov,
  • úspora nákladov na mzdy zamestnancov,
  • dokážeme za deň vykonať niekoľko tisíc hovorov (predictive dialer),
  • minimum spadnutých hovorov (abandoned calls),
  • príprava analýz, reportov, odporúčaní,
  • percentuálny nárast včasne uhradených faktúr,
  • zvýšenie povedomia o Vašej spoločnosti,
    možnosť využitia SMS kampane.